Thursday, April 2, 2009

Keje oh keje..

Bosan aku seminggu dua ni buat keje yg bukan dlm skop keje yg sepatutnye. Mementang aku ni digelar "computer expert" kat office abis die ingat ape je pasal komputer termasuk la powerpoint aku terer wat(mmg aku tere pun..wakakaka:))..).tp keje collect data n masuk ke dlm powerpoint xkan den nak kena wat gak kan..patut keje dieorg sendiri yg nak present..apa la malangnye nasib ingat kat keje kat state dpt duk sedap2...nyesal gak moved from hq dulu..kat hq betul buat keje ikut spec diberi...apa nak wat kan dapat lak bos dah tua dan x pandai pakai pc..hok nak baco paper kat intenet pandai la..ah patut ke aku tensen..x payah tensen..sebelum die panggil aku sok akan aku lari ke workshop usik2 skit keta aku ape yg patut..wakakakka...

k la aku nak g kencing malam..sayonara...

No comments:

Post a Comment