Thursday, August 6, 2009

Hari Fever...

Hari2 yg menyakitkan sepanjang minggu lalu...aku leh kena demam lak..huh x best langsung.bila dah kena demam,flu,batuk,badan lemau ape pun xleh wat.aku ingat kenan H1n1, tp Alhamdulillah xde virus infected kat body yg kurus kering ni. Yang best nye plak aku xder amik MC langsung sepanjang aku sakit tuh..aku pon pelik sebab klu x sakit nak je MC sampai buat2 sakit, tapi bila da sakit xmo la cuti apsal ah?maybe klu sakit x best kot MC ..nak bejalan ke mana je pun klu dah sakit..terlantar sakit je lah.Bulan ni memang musim demam, time aku pegi klinik ramai plak yg dtg check n berjumpa doctor..dekat 15org demam saje,ade gak yg kena kuarantin..so bila dah musim penyakit jaga2 lah kesihatan diri jgn sampai hilang nyawa sendiri or orang lain. Aku terdengar dlm radio tempatan seorang pemanggil yg kena kuarantin sebab suspect H1N1,ada hati lagi tu nak kuar tgk movie G.I Joe...ceh x pikir org keliling ke apa..mm ape2 lah dah besar pandai2 lar pikir kan..perot dah tahan ni..mau ke toilet..chow..

No comments:

Post a Comment