Saturday, March 12, 2011

Aku masih boleh menaip...

Salam...

Aku menaip lg..semalam malang mendatang dapat saman 2 kesalahan, aku tgh sengkek ni ade je yg menyusahkan aku...sape yg susah kan aku?POLIS TAMPIN naik cub yg jeleskan moto aku.Aku lalu roadblock pon lepas der. Xpe aku terima saman tersebut. Boring mendatang chip pon dah abis, nak kuar pon xtau nak p mana...haizz..xpe lah duk baca komik online jelah. Sambil2 layan tv.harap malam ni cite best2! ah...lupe lak..awek aku wat hal...xmo kat aku lg ke..xpe aku x kisah, berdua ok..single pon ok.at least aku x menyusahkan die dihari mendatang. biasa lah aku dgn kisah2 ex2 gf aku berpisah pon bukan masalah aku main kayu tiga or cheating, family x ske la,dieorg curang la( x sempat aku nak curang..wakakkaka).tp ape pon admit je ape yg dtg..life goes on.harap mereka lebih baik n hv good future dari bersama dgn aku. pada yg skrg ni..u buat ape u rasa baik untuk diri tu.klu dah tertutup pintu hati tu..go on with ur life, hati aku pon ade pintu.boleh jugak bukak boleh jugak tutup. xmo pening2 pale. member suruh tanye & pujuk, boleh...if aku tau ape salah aku or mmg aku buat salah, aku buat.tp klu xde pape..sorry lah. hmm aku dah malas nak menaip,aku nak continue reading...manga/komik menghiburkan hati aku. =)

lets smoking & reading the manga!!!

No comments:

Post a Comment